söndag, april 22, 2007

Efter att ha druckit en hel flaska Razz själv så vaknar jag i en dimma och med en huvud värk som kan döda en elefant... Allt jag vet är att det sista jag vill göra nu är att höra något ljud. Med svidande ögon sätter jag min bleka kropp framför datorn och laddar hem UFC 70 som gick kvällen innan... Lite våld kanske får mej att må bättre !!!!
Efter att ha sett tre av dom sämsta matcherna i mitt liv bestämmer jag mej för att en burgare är en bra start på dagen och kanske kan få mej tillbaka till min status som LEVANDE... Nu sitter jag här i mina boxers och ska snart gå till sängs och jag mår fortfarande as dåligt. Vad har vi lärt oss av det här då barn? Jo om du nu får för dej att du ska lyxa till det och köpa rom istället för öl så kan det vara en bra ide att titta till hur mycket som finns kvar i flaskan.... Då kan du ju räkna ut ungefär hur mycket du druckit... Och inte göra som jag och vakna dagen efter och hitta flaskan tom...(nä inte min pappa TOM, utan tom som i - det heter WRAP... e du helt tom i huvvet?)

Wow va jag e bäst... En hel vecka framför mej !!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var får du alla dina bilder ifrån? Whitetrailertrash.com?