måndag, juni 12, 2006

Hmmm vem e du?


















Här är några till bilder från våra lilla resa. Men nu en liten fråga -vem är killen i röd tröja som håller i mej ???? Jag har då aldrig sett honom och endå så står han och tar i mej... Hur gick det till då ? jo jag ber att få ta en bild med mina tränare i pattaya (jag hade många) så jag ber en kille att ta kortet och helt plötsligt så ropar tränarna in en kille till som dom tycker- Va fan låt han va me på kortet. Jag har ALDRIG sett mannen och endå ska han vara med och sen ser jag (jag va ganska trött) att han står och håller om mej. Jag känner mej utnyttjad och kränkt (eller så bryr jag mej inte). Har du också råkat ut för en thailändare som tar på dej när du ska ta grupp bild, hör av dej så kan vi bilda en klubb. TATPK (tagen av thai på kort eller nått). Den gammla mannen som också tog på mej (han vet jag ju vem han e) är apidej och är en legend i THAILAND han är räknad som en av dom bästa thaiboxarna genom tiderna och har haft alla titlar i thailand (sju sty) han är nästan obesegrad och en mycket trevlig gubbe. Jag tränade med homon några ggr och han tyckte att jag var jätte bra och skulle starta klubb när jag komme hem... Men till historen hör att han sa det ganska ofta till ALLA, men va fan en legend som tyckte jag vra bra !!!! Ät lök och dö

1 kommentar:

Sofia sa...

Då platsar jag lätt!! Ring mig när det är första klubbfesten!! =)