söndag, juni 25, 2006

Hamlstad
















Då var den äntligen här... Världens dyraste t-shirt !
Efter MYCKET om och men (och 7 år av träning i kali ) kan jag äntligen ta på mej den SVARTA t-shirten. Erik är nu mera Madunong GURO Erik och kan alltså titulera sej som mästare i Kali-sikaran. Detta var ett mål som jag la upp redan när jag började träna i gbg-99 och efter en massa slit och MASSA blåmärken har den äntligen hitta sin plats. Skönt skönt skönt... Detta innebär ju inte att man ska ta det litte lättare med träning ochg att det tekniska programmet är slut och att jag kan ALLT... Näää det finns mycket mer att lära och nu kommer jag få tillgång till lite annan träning som bara svart t-shirts får. vad är då den svarta t-shirten ?
Ju den e svart och inte vit som alla andra har (jag hade den röda t-shirten tidigare som räknas som svart bälte ungefär) den har även en döskalle på armen vilket är en fillipinsk tradition...
Men var den värd alla pengar och allt slit och släp....
Ja för fan den e ju så fin (katta fick sin väska och jag fick min t-shirt)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! =D

FluffysFailure sa...

Grattis, det var fasen på tiden =)
Från och med nu så är din uppgift att lyfta upp oss andra Kali utövare några pinnhål, kanske inte just till Madunong Guro men några steg i alla fall. Kanske till "Prospect"...

viktoria cederberg sa...

Snyggt jobbat Mr Markund!! :)