onsdag, juni 14, 2006

Busted


Om ni tyckte förra inlägget var lite väl seriöst av mej så kan jag medela att mycket var från en artikel i fighter mag. Men lite oväntat så måste man ju ha seiösa grejer även här. Det här förbudet som hänger över oss alla just nu e inte kul och skulle bara göra livet ännu svårare för oss kampsportare och lets face it skellefteå kommun gör det inte lätt just nu... Kanske om du tränar tae kwon do!!! Men vad ska man göra ?
Jo man hittar något som är roligt, eller vad sägs om bullen med ett par goggles av storlek BARN. Jag skrattar alltid åt denna bild och har den under kudden varje kväll, jag har även tryckt upp den i jätte format som en tavla i rummet och jag tillber den även innan jag går och lägger mej. Om ni vill veta vad han gör med dom där på... jag då får ni fråga honom.
Och glöm inte bort att kolla in string emils sida http://www.string-emil.de/. Ibland känns det som om string emil och jag har samma tankesätt om allt... Jag menar att alla som känner mej vet ju att jag ALLTID tvättar bilen (jag har ingen just nu så jag tvättar ståhls) i mina fina string.
Peace och kom i håg att ett blåöga e snyggt (jag tror jag har ett litet)

1 kommentar:

Anonym sa...

fan erik, bilden på bullen är det roligaste jag har sett på väldigt länge... duschar nämligen inte så ofta!! ;) den där bilden skulle jag gärna vilja ha... skulle vi kunna träffas nångång över en kopp kaffe så vi kan diskutera å poträttera detta unikum som heter bullen i goggles storlek barn!! / din pussgurka