onsdag, juni 28, 2006

Pollen !!!!

Jag hatar pollen (och fisk) och hela min dag går nu ut på att snyta mej och se ledsen ut. Stadsfesten är igång och jag måste erkänna att jag inte va peppad för fem öre tills jag fick en kall öl i handen. Nu ångrar jag mej lite att jag inte ska jobba hela tiden för det e fan små kul endå. Andra grejer ni MÅSTE kolla in är http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/spider-man_3/ Spiderman 3 trailern har kommit och jag får ont i hjärtat varje gång jag ser den...
Ni som inte vet att sommar träning e på gång så e tiderna Tis 19:30 och tors 19:30 och senda kör vi massa utöver det. Ingen träning nu under festivalen men efter kör vi på... ring gärna innan träning (070-3662900) och kolla med mej om det är något. Vi syns på andra sidan denna öl orgie

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det kali sen thai som vanligt eller?