tisdag, juni 13, 2006

Den ser mjuk ut...

Ni kanske såg rallarsving när dom är på fillipinerna och tränar yaw-yam, då stöter dom på en säck som var så hård att den inte gick att sparka på alls. Den säck ni ser nu är en av tre varianter man hittar i thailand. Denna är den mjukaste, men luras inte av ordet MJUK det e bara en definition. Man ska ha tre olika grader av HÅRDHET på säckarna och den som är hårdast står man inte och sparkar på länge. Första dagen såg jag en säck som såg jätte fin ut och jag tänkte till min glädje att denna ska jag sparka skiten ur... Detta var ju självklart den hårdaste på stället och ja ni kan ju gissa att min glädje försvann ganska snabbt. Vad fan har man då den hårda till då ? Jo man ska sparka på den när den är i gungning och träffa med skenbenet när den kommer mot dej. man kan även knäa när den kommer mot dej men det kräver sin man att banka på den i full fart med knät (den e ju tung). Så vad har vi lärt oss av detta då? (se på fan man kan lära sej något på min blogg) Jo på samma sätt som man inte ska dyka på okänt vatten... Kolla hur hård säcken är innan du pangar på den allt du har. Peace love and kebab

1 kommentar:

FluffysFailure sa...

Idag är det inte mycket kärlek i kroppen (och ingen kebab), blev 350kr fattigare pga en "felparkering". Skulle på Balder en stund och glömde aktivera telefonparkeringen direkt. Kom på det 10:50 och aktiverade via mobiltelefon, men se på FAN - fick böter för tiden 10:33-10:39. Så med andra ord så fick jag betala för både parkeringen 10:50-12:11 och böterna (väntar på en påminnelse). Undrar hur pass hårda p-vakter är i förhållande till, säg, en säck... Kräver vidare studier.