lördag, juni 17, 2006

Dagens inlägg riktar sej till min underbara flickvän NINA ! Förlåt att jag reser och tränar hela tiden, snart ska jag bara va med dej... När jag sitter här och skriver om denna underbara skapelse så slog det mej. Nina måste ligga med BOSSE... Att jag inte tänkte på det innan !!!!
Hon kan ju få vem som helst att ändra sej med dom där ögonen. Så min plan som jag kallar operation LIGG ME BOSSE ser ut som följer.
1:Nina ringer bosse
2:Bosse kan inte motstå att träffa Nina
3:Nina förför honom
4:Här följer då själva akten
5:Bosse inser nu att kampsport e bra och ringer alla thaiboxare i sverige och ber om uräkt för att han snackat skit om dom och för att han e så ful.
6:Alla blir jätte glada och hyllar Nina som en hjälte (efter hon duschat...)
7:Jag blir ny kung i sverige och större delen av världen.

Wow jag e ju jätte smart...
Nää nu drar jag till Hamlstad en vecka och om jag är singel nästa vecka så kan det ha något med detta inlägg att göra. Peace

6 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Haha, humor. :)

Anonym sa...

aahahahahahaha

Anonym sa...

Härlit Erik, Go Nina!!

FluffysFailure sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Niniz sa...

Din knäppis!!

Suss sa...

Hahahaaaaa! Nu är det ju bevisat i pränt med. Du är ju helt galen!! =)