söndag, augusti 29, 2010

Ni är jätte tuffa och bäst, jag lovar

Idag stod två... jag gissar att det är dom ända som vågade eller ägde egna kläder, super bäst turbo bra killar utanför CK och delade ut tidningen nationellt motstånd. Detta är , för dom som inte vet Sveriges troligtvis bästa tidning för folk som aldrig får ligga och har dålig personlig hygien.

- Va fan säger du Laser, jag fick ligga jätte mycket i gymnasiet med den där halv feta blondinen som jag senare råkade göra med barn och efter jag förlorade jobbet på nazi industri AB började vi hata invandrare tillsammans ... för allt är ju deras fel !!!!

Vi kan ha diskutioner om Invadrare,droger,våld och varför vi svenskar skulle på något sett vara bättre än allt annat i oändlighet.Men i slutändan är det ända jag kan säga...
SKAFFA MER VÄNNER ERA ASOCIALA FITTOR så skulle ni också se att människor är människor även om du är muslimer, gay eller råka gilla annan musik än er !!!

Tro mej livet blir MYCKET roligare om man har party med ALLA istället för bara med ett par bleka hippies...

Laser out !!

Inga kommentarer: