onsdag, augusti 18, 2010

Catch me if you can... oj va svårt

Den 79 årige pedofilen och modeikonen Sten Erik Eriksson lyckades fly från sina vårdare på en permission.
Nu till min fråga... Hur ?
I super tidningen aftonbladet skriver dom att han överrumplade sina vårdare...
Var hans vårdare två ny höftopererade 83 åringar på Valium, två vandrande pinnar eller kanske en blind sparris ?
Karln är 79 år, det ända han kommer överrumpla är en werthers original vid fåtöljen på julafton.
Jag vet inte hur många 79 åringar du känner, men dom jag känner är INTE snabba... inte alls , man kan nästan säga att dom är raka motsatsen !!!
Men vad vet jag, gamle Sten kanske är utbildad Pedofil Ninja vid det Japanska Pedo martial arts center i Borås eller J.P.M.A.C som dom kallar sej nu för tiden.
Polis skickade ut rikslarm efter honom och jag skulle verkligen vilja läsa den beskrivningen som gavs...

Efterlyses: 79 årig Super snabb mega Ninja pedofil i konstig svart peruk...

Han fångades efter 11,3 minuter på väg till Norge via tåg.
Förstår inte honom riktigt där, alla Norska barn jag sett är feta och jävligt otrevliga men det är klart dom är ju jävligt rika och vad vet jag "snusk gubbe" kanske heter nått skit roligt på Norska som typ "snoppe-glad farbror" eller nått.
Han var tydlig ganska lätt att känna igen och många hade ringt in oberoende av varandra och tipsat polisen var han befann sej.

-112 vad har hänt ?

-Hej jag sitter på tåget till Norge och det sitter en gammal man bredvid som har så ful peruk att det måste vara olagligt. Finns det möjlighet att ni kan skicka en patrull som kan skjuta honom.

-Ser han ut som en förrymd pedofil? för vi har liksom en sån borta sen i morse.

-Inte vet jag... hur ser en pedofil ut?

-Tänk dej Maria Montazami fast tvärtom och med keps.

-Faaaaaan det är han !!!

-Perfekt vi skickar en patrull !!!

Blev som sagt ett lyckligt slut på denna historia till slut och inga små pojkar blev rörda.

3 kommentarer:

Kapten Kim sa...

haha, ja jag läste just det där på AB och tyckte oxå det var konstigt att han kunde rymma... fattar verkligen inte hur. bevisar väl kanske standarden på vården nu förtiden. För övrigt så har han en värre överkammning än donald trump trots att han har peruk och keps!

Anonym sa...

Hahaha du borde bli skribent av nåt slag! Fast det är du ju redan genom din blogg, fan va roligt!

Anonym sa...

SOS 112 vad har hänt?

Jo jag sitter på tåget mitt emot en homosexuell indisk man på 114 år med grav skolios, Tupe OCH peruk och han har kammat upp rövhåret på ryggen, saxbett, puckelrygg, linser med bågar, ögonbrynen har han rakat bort, bar underkropp, högklackade bowlingskor med klacken fram, istället för näsa har han ett modem, grythandskar, flax öron, spasmer i lilltån och diarre som hårgele.