lördag, september 04, 2010

Laser i en Bar nära dej

På bilden ovanför ser ni en bild hur jag ser ut när jag jobbar... ganska awesome eller hur ?
Igår var det Club "jag är inte så gammal men har bara gett upp" på station 8
Väldigt mycket kött iklätt Ellos katalogens top ten på dansgolvet och för allas information kan jag säga att dom INTE kan dansa.
Pernilla Wahlgren var även där och "sjöng" fyra låtar...
Att se en kvinna i sina bästa år jucka till Piccadilly Circus finns numera inte på min önskelista till jul.
Kvällens bästa står ändå killen som försöker betala med en garderobsbricka från balsac.
Han kan helt enkelt inte förstå varför jag anser honom vara för full.
-Du har druckit nog för ikväll, du är helt enkelt för full.
-Vaaaaaa va fan menar du, hur kan du veta det ?
-Att du inte kan stå rakt och att detta är tredje gången du försöker köpa en öl med en garderobsbricka från en numera nerlagd krog är väl en ledtråd, men vänta ska jag kalla hit huvudrolls innehavaren av s8´s egen hit serie CSI Skellefteå aka Vakten !!!

Vakten gör en grundlig undersökning av gästen... dvs tittar på honom en gång och nickar !
Hej då crazy man

Annars var det en ganska bra kväll måste jag säga

LASER OUT

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du blir 30 snart va?

Erik Marklund sa...

Jag hävdar att någon räknat fel !!!!

Doodle sa...

Hejsan hallå, och grattis än en gång. Var på tok förlänge sen jag var inne och gluttade runt på din blogg så fatta hur mycket kul läsning jag har haft ikväll :) (kiitos!)

SJälv så är jag så trött att ögonen torkar ut och gamnacken är min look, fast bara 3h kvar sen får jag gå hem och kollapsa i några timmar.


P.S här har du förresten adressen till en störtskön blogg jag hittade igårnatt. En kille som heter Joel.

Doodle sa...

Haha, told you i was tired, här är länken till den:

http://joelsunderbara.blogg.se/