torsdag, augusti 26, 2010

Du är inte SMART !!!

Grattis nu är du både fet av godis och har en unge...
Jag vet inte ens vart jag ska börja här så jag hoppar helt enkelt för tillfället över Veronica och vill att alla ska kolla in killen på denna bild.
Se hur FRUKTANSVÄRT jävla glad han är över ungen!!!
Inte nog med att han har en flickvän som vräkt i sej godis en hel sommar och haft hormon svängningar nu är han även pappa och lär aldrig mer få/vilja ligga. Det syns verkligen att han tänker "varför kunde det inte bara vara godis... godis väcker inte en mitt i natten när jag ska stiga upp 05.00 och mjölka korna"

På samma sida i tidningen skriver även en psykolog att många förnekar att dom vet att dom är gravida och syftar då på att Veronica egentligen visst att hon var gravid... Vilket skulle innebära att hon inte är dum för fem öre utan OND rakt in i själen. Eller var det kanske hennes sne-knullade sätt att överaska killen.
-Godmorgon Bert-Börje dax att mjölka korna, by the way jag är inte bara fet av godis du är PAPPA också !
-Vaaaaa
-Grattis på namnsdagen !!!

På bilden syns även en man i bakgrunden som lossas jobba och det syns verkligen vad han tänker
"Dumma jävla satans ungdomar som gör folk med barn,själv ligger jag bara med KOR då blir det minsann inga jävlar som tror att det BARA är godis"

God JUL på er

Laser out !!!!

1 kommentar:

konradburman sa...

Lysande tolkning :)