söndag, augusti 01, 2010

Recap av helgen !!!

Fredag:
Jobbat på Skellefteås och kanske världens varmaste plats.

Panik shopar en outfit i sista sekunden på stan och får kommentaren "det är lugnt Erik jag har redan sett dej naken" när jag ska byta tröja... Måste tänka efter ett tag men sen kommer jag på att det har hon fan gjort...typ

Förfest på gården med roligt folk

Varvar Final Fight på 30 min med en polare på samma fest

S8 och dansgolvet (tack alla som jobbade)

Efterfest planer som slutar på max och rinner ut i sanden

Skoj bråkar med en kille på parkeringen som slutar med den vanliga "men vad gör du om jag gör så här då " slutar med att jag skallar honom i magen så han tappar luften och blir liggande (Tack Jeff och Skålberg för att ni lärde mej det movet )

Lördag:

Vaknar och går och tar ca 3 tusen koppar kaffe på waynes med Lisa

Svettig man trycker sina "manboobs" i ryggen på mej och flåsar mej i nacken i 5 min i kön, Jätte sexigt

Äter mer kolhydrater än en hel familj med diabetes och bulimi

Somnar på soffan av att jag är så mätt

Vaknar 20.30 och kommer på att " ja just ja jag hade ju fest idag på gården" och mycket riktigt där sitter ca 30 pers när jag kommer ut som undrar vart jag varit... Ingen bra fest fixare men fint folk kommer sent även till sina egna fester.

S8 och dansgolvet igen... jag äger som vanligt

Dricker mer drinkar än ett helt hockey lag som just vunnit sm (tack ni som jobbade )

Efterfest snack rinner ut i sanden... tror jag

Söndag:

Jag LEVER och kan bara konstatera att den här helgen ägde

Inga kommentarer: