onsdag, augusti 18, 2010

Missing in action !!!!

Finns inte många bilder på mej från denna sommar...
Den här var en av dom få jag hittade på en tjejkompis blogg.
Här sitter jag på gården till mitt hus och där kan jag nog säga att jag suttit hela jävla sommaren. Den här sommaren har verkligen varit fantastisk och jag har nog lärt känna mer människor i sommar än någonsin tidigare i mitt liv... Kanske i gymnasiet men det gjorde ju alla ju.
Har haft några riktigt "down" perioder men dom fick mej snabbt att inse att just nu lever jag "mitt" liv och ingen annans. Jag kan verkligen göra precis vad jag vill, jag har pengar, lägenhet och jag ser jävligt bra ut i baddräkt.
Jag har jobbat hela sommaren på El-giganten men inget på krogen eftersom jag ville prova på att stå på andra sidan också och mitt betyg är högt, Skellefteå kan verkligen bjuda upp till fest !!!

Nu är snart hösten här och jag börjar ha lite ångest över vad jag ska hitta på, många vänner försvinner och jag är jävligt sugen på en LÅÅÅÅÅÅNG träningsresa till Thailand.

Jag har nu under 2 månader levt i 130 km/h med mycket jobb, massor av party och mycket träning... jag jobbar tre dagar till och jag vill verkligen inte sakta ner.

Men jag kanske behöver det eftersom jag är trött och gammal.

Inga kommentarer: