tisdag, januari 23, 2007


Okey... Nu börjar jag bli less!!!!!
Det finns få saker som jag hatar som strul ! Köper jag en grej ska den funka som den ska och gör den inte det ska solen lysa och allt fixar sej... Men just nu känns orden allt fixar sej som ett ganska avlägsett mantra. Vad har hänt ? jo min sprillans nya tv strular... fjärkontrollen har bestämt sej för att inte funka (eller det var som jag trodde) kontrollen visade sej funka bra det var alltså något fel på motagningen på tv`n. Ringde dustin home och dom hänvisade mej till ett annat företag som fixar deras grejer. Om jesus vill kan detta sluta väl men om vi ska följa tränden så NÄÄÄÄÄÄ !!! Allt i mitt liv vill inte riktigt klocka just nu och jag vet inte om jag ska vara arg eller bara inte bry mej... men jag har märkt att om jag låter som en pirat så känns allt bättre (arrrgh) . Träningen går dock väldigt bra för en gång skull och det hjälper ju att hålla humöret på topp (en stund) men va fan... David som befinner sej i indien och säkert just nu dricker öl på en strand har just nu mitt liv fast HELT tvärt om (jävla David)... Idag var det också dax för THE TRIP DOWN MEMORY LANE jag gör den två gånger per år och det e alltså när jag åker runt på skolor och sätter upp posters för thaiboxningen om nybörjar starten... Känns alltid så underligt att gå in på atorp skolan efter så många år... Skolan luktar precis som jag minns den och VÄLDIGT lite har förändrats, jag ser en kille som gräver i MITT gammla skåp och folk som sitter där jag brukar sitta. Ja nog fan hade man kul när min gick där men jag kan inte säga att jag saknar det (fick ligga alldeles för lite)
Nääää nu ska jag svära e tio minuter och sedan se om den ganska långa listan på saker i mitt liv som inte funkar kan minskas ner lite...
Peace love and kebab

2 kommentarer:

J... sa...

Men gubben, nu låter du som en bortskämd liten snoris! =) Den Erik jag lärde känna och älska uppskattade de små sakerna i livet! Puss på dig, och ring en vän när tv:n inte funkar, jag står i katalogen! ;)

FluffysFailure sa...

Tricket är att använda sig av gammalt hederligt naturligt urval. Genom att eliminera det undermåliga finns bara det utmärkta kvar, förr eller senare i alla fall. Den TV som inte fungerar skickas tillbaka till försäljaren med ett genomgående hål på 9,1mm samt en lapp att den "ibland" inte fungerar som den ska. That'll show 'em!