lördag, januari 27, 2007

Hej på er alla !!!!

Hej mitt namn e "hjärnan" jag sitter oftast i huvudet på vanligt folk... men rätt som det är så går jag vilse och lämnar huvudet eller så har inte ägaren skött mej så jag har helt enkelt dragit... Jag sköter allt från enkla funtioner som tex "Äta med munnen stängd" men även svårare saker som tex "räkna ut saker "....
Ja då var det dax igen !!!
Frågan ställdes och alla såg på varann och undrade vad man ska svara. Frågan ställdes av samma sak som lyckats skära sej på en kaka eller vad det nu va...
Vad var frågan?
HUR LÄNGE TAR EN SÄMLA ATT ÄTA UPP?
Följt av en stressad blick....
Ja du hur länge tar det att kamma sej (nej, nej ditt hår e så fint) jo så jävla länge du vill, men om du nu gett dej fan på att äta så kan jag gissa att 30 sek e inga problem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shake that ass for me ! :o)

FluffysFailure sa...

My brain huuuurts!