lördag, januari 20, 2007

Oj sorry att jag inte skrivit på ett tag men det har som funnit ganska lite att säga... och lets face it dom som läser min blogg vill ju lära sej något om livet. Några KÅÅÅNSTIGA grejer har jag lyckats med efter fyllan förra lördagen... Bla har jag sett "sagan om ringen " fast denna gång i en liten annan version och LIVE, dvs en tjej/ond trollkarl tappade sin ring bakom elementet på wayes (ja samma ställe som Niniz lyckades attackera med sin mobil) och detta slutade i en lång rad intressanta händelser som vi kan ta en annan gång !!!! Jag har även dennna vecka lyckats med konst stycket att ha tränings värk VARJE dag i typ hela kroppen... När ska det någonsin kännas bra att böja på benen igen?
En anna GANSKA kanstig grej var nu när det var dax för att ta kort till den planerade kampsports galan där vi ska vara med... Ja som alla vet så måste man ju av med tröjan och strike a pose för att thaiboxning ska funka... några armhävningar och lite thai olja senare och jag har aldrig känt mej så gay !!!! Det är som först när man står där endast iförs shorts ( i satin) som det slår en hur gay det ser ut och känns... Om man sparkar och rör sej så känns det bara bra men så fort man står still känns outfitten bara fel. En sak har dock hänt som bara känns bar och det är att sistnämnda gay sport har också fått tillst¨ånd att tävla i sverige igen fram till år 2010, vilket enkelt kan beskrivas som när du inte visste om du hade sovmorgon och det vissade sej att du var helt ledig den dagen... Dvs ingen trodde kanske att thaiboxningen skulle få tävla men det visade sej att ALLA klasser fick tävla utan problem... K-1 någon?
Näää nu ska jag försöka att lära mej gilla detta mörker som vi bor i !!!
PEACE

1 kommentar:

Anonym sa...

tja !!
vara telefoner funkar inte och nar vi hitade internet forsta dagen sa skrev vi till annilies foraldrar och sa att dom skulle ringa er och saga alla ar coolt.. men dom verkar inte ha fatt det efter som dom inte har svarat .. skumt skumt

jaha det ar da varmt som tusan skont land och cultur men veldigt skumt lika sa val. fast indien och thailand ar som natt och dag veldigt olika ..
ater mycket rakor och dricker kingsficher billigt ol. har varit pa stranden och chillat i dag och hunnit branna mej ..
i morgon sa vi pa en tripp vi ska hinna med 3 trippar sen reser vi runt sjalv ocksa ,, dyka krokidiler kryddor och shit krikidiller fran bat tror jag ska vara ball.. ja ja sag da till mamma och pappa att allt ar coolt skont att vara i varmen ... vi har inte tillgang till dator sa ofta men jag ska nog sitta har igen snart ... trana hart DAVID