onsdag, januari 24, 2007

The brain is gone !!!


Detta gott folk är en hjärna... En manick man har i huvudet för att komma på grejer och slippa göra dumma saker som tex gå framför bussar, kissa på elstängsel eller titta på Dr Phil ! Nu e det så att när vår skapare fick iden att göra oss folk utrustade med denna manick så visade sej att leveranserna ibland uteblev... Detta betyder att ungefär 74,5 % av alla människor e så jävla dumma i huvudet att den där bussen jag snacka om... Ja ni förstår !!!!
Jag gillar mitt jobb så e det bara, men man får ibland träffa den delen av befolkningen som tycker att Dr Phil e skit bra och att baywatch "kan nog hända på riktigt".
Eller vad säjs om tjejen som helt plötsligt har skurit sej i handen och blöder som fan...
På va då?
Chocklad kakan du köpte eller kanske bordet?
Hur i helvete lyckas du skära dej...
eller vad sägs om Lord of the rings som tappa sin ring under elementet och tycker att det e mitt fel för hon han minsann läst juridik, så var dock inte fallet fick vi veta av en sån som faktiskt läst juridik alltså en advokat (vars e du sofia när jag behöver dej) och nu till The grand finale
Varför e chai latte så gott?
Ja lilla du varför lyser solen och varför kan inte playstation 3 komma till sverige...
Men ibland undrar jag om man inte skulle ta och bli skit dum man har nog roligare då!!!
Men va fan vet jag... kanske finns folk som inte kan fatta hur dum jag är i huvet så det jämnar nog ut sej !!!!!

DU FÅR TILLBAKA VAD DU GER.... ALLTSÅ MASSA KEBAB

2 kommentarer:

FluffysFailure sa...

"Fucktard" är ett bra uttryck för sådanna människor. En fucktard är inte bara en "retard" utan en "fucking retard", därav Fucktard. Finns än så länge inte i Svenska akademins ordbok. Fucktards...

Anonym sa...

fluffysfailure...du e fan skitrolig!