måndag, januari 01, 2007

2006 är över och 2007 hoppar på oss när vi minst anar det. 2006 var ett spännande år för mej VÄLDIGT mycket hände och även VÄLDIGT lite... Jag har lärt mej mycket om mej själv och livet under detta år, och att man kanske inte ska ta allt man har förgivet (wow va filosofiskt). Många av mina mål i livet har jag lyckats pricka in detta år och några har uteblivit men överlag har detta varit ett bra år (lite dålig avslutning kanske men va fan). Firade kvällen på balsac med många jag känner och ännu mer jag inte känner (skäggbiff var ju där) det blev en riktigt trevlig kväll där höjdpunkten var en musik tävling där jag och Johan Eriksson krossade allt motstånd och vann en massa öl... Man blir lite förvånad över sej själv att man har så jävla mycket namn och sånt på låtar som man avskyr (läs lena ph). Sedan blev det skummpa och lite titta på pang pang... Ninzen hänger i östersund och har troligt festat mycket hårdare än mej denna gång... så lite avundsjuk är jag (ja jag saknar henne en massa denna dag).
Hmm annat kul har varit alla trevliga galor som gått under dagarna som tex ufc 66, pride shockwave och k-1 dynamite. Har kunnat se matcher på heltid nästan vilket är kul men alla matcher slutatde inte riktigt som jag hade tänkt mej (jävla skit)... Trotts det så vill jag önska alla ett mycket gott nytt år och avsluta med ett vist ordord jag fick i mobilen idag...
ÄT INTE GUL SNÖ eller någon snö som över huvudtaget har en färg annan än vit !!!

2 kommentarer:

Niniz sa...

Kom ihåg att du kan!! =)

Anonym sa...

Optimism: Äta gul snö i förhoppning om att det är öl...