tisdag, september 04, 2007

Party with the Evoks on Endor?

Ännu en gång har det tagit lite tid mellan inläggen... Och jag har ingen direkt bra orsak varför det blivit så. Jag menar jag har gått om tid att skriva och jag hatar fortfarande massa folk. En annan sak är ju att Dr kim har haft en bättre "fet tjej" bild än mej och det tar ju på självförtroendet. Det tog faktiskt så hårt att jag har legat dom senaste dagarna i foster ställning på badrums golvet. En sak som jag kan skriva om är ju att jag gjort comeback på S8 efter jag avslutat min "slav period" på w´s... Detta kom ganska passande eftersom jag beslutat att dra ner ganska hårt på mitt alkohol intag. Av någon orsak så övernattar en familj ekorrar i min mun varje kväll jag dricker. Och när jag vaknar dagen efter (ofta efter kommentarer av Nazi Nina) så har dom lämnat efter sej avföring och gammla filpaket. Vad som är konstigt är att det nu mer räcker med Två öl för att den lilla familjen ska känna sej hemma i mitt svalj... Här nedan följer även min recension av sommaren som gått.

Sommar 2007 the revenge of the stupid mothers with barnvagnar

Handling: Erik får ny chef som bestämmer sej för att anställa folk långt under den lagliga åldern för att ta körkort. Detta resulterar i att Erik hatar livet och för det mesta är trött efter att ha jobbat ihjäl sej. Erik hinner dock ha många och trevliga fester med vänner och blond flickvän.

Special effekter: Inte är dom många men på slutet får Erik chansen att se två under intellegenta tjerer smasha sönder Hemmakväll... På kostat och snyggt spelat (snyggt jobbat Lernstad du vinner nog oscar för din cp dans över vägen)

Action: Mest iform av massa träning och super tröga mammor som fastnat i hissen på w´s

Sammanfattning: Slutet har en mycket välskriven tvist som jag inte tänker avslöja för mycket av men den slutar med att Erik säger upp sej. Måste säga att den här sommaren får godkändt betyg men inte mycket mer.

Medverkande: Erik ,Stressad jurist, 300 kronors ståhl , Klångkar Olle, satan, konstig bror, thai klubben och blond skogsvandrare. många andra medverkade även denna sommar men många klippes bort pga åder brock och oförmåga att göra tio armhävningar...Ni vet vilka ni e Tack för denna sommar allesammans...
Beach 2008!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska bli skogstant på hel tid nu. Älskar att leka med ödlor och fascineras av alla dessa träd som finns. Har även funderingar på att starta en myrfarm. Men bäst av allt är alla kojor som luktar gammal kaffe och raggsock- svett...mmmm.

Puss

Anonym sa...

Man skulle kunna säga att med 0,3% så är det ganska uppenbart att du är en BetongNINJA!!!