onsdag, september 12, 2007

Bag in box biatch

Brukar inte göra så här för jag tycker det e lite halv "fjortis"... Men va fan ! Jag har på ett bra tag inte haft något i min Mp3 som inte gått under kategorin "smäll-smäll" och visst, det e trevligt att det smäller på som fan men lite då vill jag ha en lite softare melodi. Jag har varit lite less på Timberlake och min favvo Craig David har inte kommit ut med mycket på ett tag. På MTV VMA (ja du vet den galan där brittan skämmer ut sej med sin super sexiga outfit som lika gärna kunde vara utvald av en död hamster...) pratas det om denna man Robin Thicke och jag tänkte vem e denna halv gaya justin wannabe... Men sent en kväll fick jag för mej att sluta surfa efter bilder påLinda Rosing och ladda musik och då tänkte jag - Va fan Erik du kan väl prova... jag menar gör som du gjorde med vitt vin... just go for it... Och precis som det blev med vitt vin (en bag in box e väl inga problem att knäcka själv eller...) så gillade jag detta som fan och måste rekommendera denna herre. Riktigt jävla bra skiva. Sorry att dete lite inlägg med bilder just nu men jag lovar att det kommer snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis världens bästa Erik! Love you...Du kommer få något ikväll ;)