torsdag, september 20, 2007

Stans nya inneställe?


60 personer hade tydligen inget bättre för sej än att dyka upp på en nybörjar start i tisdags... 60 pers !!!!! Helt klart rekord och då hade vi inte tryckt upp mer än 30 posters. Jag hade i min vildaste fantasi (och den är väldigt vild och snuskig) kunnat tro att så många skulle vara intresserade och dyka upp. Väldig få hade hört av sej med frågor och jag gissade att vi skulle dra ungefär 25-30 pers men där hade jag fel, SUPER fel. Träningen blev trång och svettig (yeah baby!!!!)och överlag är jag små imponerad av kvalliteten och viljan hos många som provade. Nu vet både du och jag att många var bara där för att kunna säga till sina polare att dom provat, så vi kan väl räkna med att ungefär hälften kommer fortsätta. Men va fan 60 pers i skellefteå är inget annat än imponerande... Ny hemsida, tävling , egen lokal och mma sektion på väg alltså!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt otroligt Erik! Om vi ska utse ett pris till mest framgångsrika nybörjarstart i skellefteå denna termin så vinner ni lätt! Och jag tyckte vi hade en bra termin denna termin. Där fick jag...hihi. /Kicki (Ske-å Ju-jutsuklubb)

Anonym sa...

Viktigt att olle syns på bild två!!

Madeleine sa...

snyggt jobbat.. måste dock tillägga att d flesta förmodligen var där för att se din fina svettiga bringa.. :D

J... sa...

Haha, det kunde varit 63, för jag, mamma och Timme hade små funderingar på att testa åxå! Det du! Men det bidde inge... =)