måndag, augusti 27, 2007

Man boobs !!!

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men det oändliga hatet mot idioter har minskat ganska kraftigt efter uppsägning från w´s. Men tro nu inte att jag ligger hemma och är hamonisk och lyssnar på michael bolton. Nej nej jag hittar nya och inovativa sett att hata idioter. Jag har börjat jobbat på S8 igen och det ger många fina möjligheter att träffa folk som borde ha blivit skjutna av krypp skyttar för länge sedan. Jag tränar även på ett gym där lite då och då killar i tubb sockar och sandaler irriterar mej till det gräns att jag måste bita mej i knät för att inte strypa dom i cabel crossen. Har inte så mycket att skriva i dag men jag lovar att bättra mej och börja hata lite mer fram över. Ha det bra tills dess och kom ihåg att även om det är man boobs så är det fortfarande Boobs

Inga kommentarer: