onsdag, maj 30, 2007

Go pollen your self

Detta är pollen (fittus från trädus på latin).
Pollens främsta uppgift är att visstas i min näsa och ögon så att mer blommor och träd kan skapas och sedan skapa mer pollen nästa år. Min morgon består numer av att nysa och snyta mej i 30 minuter och sedan ta massa grejer som i slut endan gör mej lika trött som små barns mammor med adhd ungar. Jag har även hört att bin (stickus ajjjus) fixar runt pollen hela dagarna så dom måste vi ju också ha ett snack med. Så när jag hör att vi förstör våran natur och har aldelles för mycket asfallt överallt så jublar jag och går och hjälper till att döda moder natur med några gammla kylskåp och en och annan koppar spik...

Jag säger som Tomas (kan inte göra nya låtar) Ledin - sommaren e kort....det mesta regnar bort. Tacka fan för det!!!! Regn är min bästa vän i den eviga kampen mot den onda pollen!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

BLOGGA!!!!!!!!! EHeh Puss N

Anonym sa...

Och jag som trodde att din odör av gammal mejeriprodukt var ditt största problem, men så lite en vanlig svensson vet :-)

J... sa...

Tack för is-latten idag!! Den var precis vad jag behövde!! You know me so well! =)