måndag, maj 21, 2007

Jag byter med dej!!!!

Kort profil : Erik marklund
Yrke: Barista,bartender och kämpe mot dumma människor, robot ninjor och tröga gäster
Intessen: Våld i alla former men framför allt muay thai, mma och anal safari
Kännetecken: Turbo snygg kille med stor dos humor och brist på mental kapacitet

Kort profil : Kratos
Yrke: Tidigare ledare av sparta numera fallen krigs gud
Intressen: Slita folk itu och allmänt onda saker
Kännetecken: arg sak som sliter av folk ögonen och slår folk till döds med deras egen lemmar

Och vi kan alltså se här att kratos från god of war har ett ganska liknade liv. Han slåss mot de odöda i grekland och jag slåss mot de odöd på ett cafe. I en boss fight möter kratos stora barbarer och jag möter onda mamma klubben...
Han har coola brinnande svärd och jag har... ja jag har fina skor.
Så om ni träffar mej denna vecka och jag pratar med en mörkare röst och slår ihjäl gäster stolar så vet ni att jag har bara blivit lite mer som kratos.
Ohhh baaaajjj the way... ser jag en blöja till på w´s (och då menar jag att PUNG huvet har bytt ute i cafet och lämnat den på bordet) kommer jag tryck barnvagnen in i din tårkanal...
This is my happy face... Why can´t u all be happy like me?

1 kommentar:

FluffysFailure sa...

Kort profil: ScubaNinja by Fluffy's Failure.
Yrke: Fattig student, framtida lotto-miljonär
Intressen: Allt som väsnas, smäller, brinner riktigt fort eller går mycket snabbt på två hjul. Utbildad kampsports-prospect med smak för undervattensaktiviteter.
Kännetecken: Ser rätt ok ut med all utrustning på, kan mycket lite om traktorer.

ScubaNinja gör 2 x tärningskast skada för varje blyvikt (6 x för varje 12L lufttub) kastad från alla avsatser eller balkonger högre än 5 meter med 4 x bonus för alla attacker utförda med Aqualung knivens sax. Känslig för kyla, attacker utförda i Skellefte älven vid temperaturer under 1 grad ger automatiskt en reduktion på -4 för samtliga attacker samt förbrukar all tillgänglig luftvolym.