onsdag, maj 09, 2007

Viktig Info för din säkerhet

Know your hippies
Del 1
Vi kommer nu under några inlägg lära oss om hippie, hur dom ser ut ,vad dom gör, och framförallt hur vi kan bli av med dom och förebygga dom.
Vi börjar med en ganska sällsynt hippie... "Haglöfs hippie" Denna onda varelse är en person som sysslar uteslutande med gay sporter och då mest sporter som man inte spelar i lag. Personen åker längdskidor på vinter och joggar på sommaren. Allt detta görs i varma och fula sport kläder. som ofta är köpta på sport city. Klädseln privat är också likadan (där av namnet) gärna en tröja av fleece med hög nacke kombinerat med vanliga jeans och avslutat med stora WALKING skor. Peronen dricker nästan aldrig alkohol och svär ALDRIG men här kommer den som många inte visste. Haglöfs Hippien har INGEN social förmåga alls och kan ivissa fall vara jävligt otrevlig att ha att göra med. Eftersom haglöfs hippien bara ungås med folk av sin egen sort så finns risken att en stor flock kan anfalla dej. Haglöfs hippien hittar alltid en partner i samma art och dom kommer troligtvis aldrig prova annat än missionär ställningen. Denna hippie kommer också i två versioner... nr1 e dum i huvet och flyttar troligt viss in i hus i nån liten by efter 23... Nr2 pluggar som fan inom dumma och konstiga saker, men kommmer aldrig jobba inom yrken som kräver personlighet.
Denna hippie bli vi lät av med genom att hänga på ställen där folk klär sej olika från dag till dag och om inte det funkar ställ en sterio som spelar DA BUZZ mitt på troget så kommer dom samlas inom 5 min... sen är det bara att köra över dom med något tungt.


4 kommentarer:

FluffysFailure sa...

Väntar med spänning på en sammanfattning av "EU-Moppe-Fjortissarna" - tyvär så kommer jag inte ihåg det latinska namnet, men du vet vilka jag menar. "Moppeus Retardus" någonting...

Mike sa...

Fluffysfailure:
Det mer kända namnet är nog "moppefucko". Det är i alla fall vad jag fått lära mig.

J... sa...

Missionären är kraftigt underskattad, med lite fantasi och rörelse kan den bli allt du vill ha! =)
Sen måste jag påpeka att min erik blivit så bitter och fördomsfull på gamla dar, gör som din mamma och pappa och va mysigast och goast i världen istället!! =)

Anonym sa...

Bitter=rolig=sant.
Så det så.