tisdag, december 05, 2006

Jul , jul strålande Jul... Jävla hippies

Minns ni att jag påpeka att vinter va här... jag tar tillbaka det !!! Och detta gör jag med stor glädje. Jag hatar vintern, jag hatar julen och jag hatar hippies ! Denna vintern på minner mycket om dom jag hade nere i gbg och det gillar jag, det enda som inte e riktigt lika bra e att gbg har mycket mer lampor överallt så det blir ljust och fint. Skell har en ganska begränsad belysning och eftersom att det inte finns stålande pung sata snö så blir det ganska mörkt... Detta har jag dock löst genom att köpa massa lampor av ståhlis (och mer ska det bli). På tal om sakaer i min lägenhet... Min tapet e på plats efter lite mer än 3 månaders väntan, till och med soffan hann komma före. Tid tog det, men snyggt blev det. och nu ligger min nya tv på buss stationen och väntar på att få sättas upp. Pappa (mannen med borra skills) e borta i två veckor så om du känner att du e kung på att borra så hör av dej så fixar vi en hel kväll av svärande och kanske lite "se på tv" senare... Ett annat problem e ju hur jag ska få hir den... den e ju skit stor!!!!
Näää nu ska jag i min lilla febriga värld dra till Waynes och spana in alla hippies.
PS: hatar k-1!!!!!! Jävla skit dommare

2 kommentarer:

Niniz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
J... sa...

Skryt lagom om din jäkla tv! Bara för att vi har en mindre än normalstorlek! Iaf så hjälper jag dig gärna att borra!! =)=) Och vad är det för fel på din blogg?? Varje gång jag ska kika in så hänger sig min dator! Och sluta hata julen, den är ju alldeles...alldeles underbar!! =)