söndag, december 24, 2006

Jippi kai je mother fucker

Ja till och med Bosse har den rätta jul stämningen även om han nu är ett luder som hatar alla. NI som inte förstår er på julen kan jag snabbt ge en lite sumering...
Stress, julklappar, svettlukt , mera stress , hemvändare , hemvändare man helt glömmt bort va fan dom var och gjorde så man försöker fejka att sakna dom och sist men inte minst JULKLAPPAR... Iår hoppas jag på en full stor transformer som ska krossa alla som kommer i min väg och en fungerande tidsmaskin så jag kan åka tillbaka i tiden och plocka ut mina sopor som just nu inte luktar godis...
Ta hand om varann nu och drick inte för mycket glögg... eller va fan slå varann och drick en massa !

1 kommentar:

Sofia sa...

Hörrö du! Snacka inte skit om hemvändare... Det är ju vi som fyller upp krogen under julhelgen!! =)
Tycker om dig i alla fall! Kram