fredag, december 08, 2006

I just so wrong!!!!


Linda Rosing och Davids fot, två saker man kanske inte trodde man skulle få höra i samma mening men så är det. Det e två av dom otäckaste saker jag sett på senaste tid. Med Linda menar jag hennes nya låt och video som jag fick se på aftonbladet.se... Vad kan jag säga ,en mer onaturlig och transa lik tjej får du fan leta efter. Linda lyckas med konststycket att helt dumgöra sej vad fan hon än gör och säger. Ungefär som jag i en poker tunering (olle och matte ska visa hur man gör har dom sagt). Visst e hon vacker... Davids fot kommer snabbt in på andra plats efter linda och visar storstilat upp en av dom otäckaste undersidor jag skådat. Vad har hänt undrar ni. Jo David jobbar i en simhall där han tvingas skura och sånt så han fötter alltid e fuktiga eller blöta. Detta gör att hans hud inte e så jävla tuff när det e dax för thaiboxning. Efter att jag och david sparrats ett tag tittade han helt plötsligt ner för han tyckte han kände något... Mycket riktig så var hela golvet fullt av små blod fläckar... Han sätter sej och viker upp sina fötter och där fick man se att han hade INGEN hud kvar på båda trampdynorna och under båda stortåarna. WOW som en scen från SAW 3 !!!! Så ska ni börja träna THAI med oss se fan till att inte jobba i en simhall... Eller heta LINDA ROSING

1 kommentar:

Niniz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.