lördag, december 02, 2006

Fylle NINJAN ERIK

Jag e inte the american ninja... men idag e jag ta mej fan the take care of drunk fucks Ninja. Allt började på Waynes (ni vet stället där onskan bor) Jag hade som mest slutat och såg fram imot att softa med en god paj (jo dom har sånna) när helt plötsligt Olle kom fram och sa att vi hade två fyllon på toan som jag skulle visa dörren... Eftersom att man e en ninja så bytte jag om och visade dom dörren. No action här, bara lite "rör mej inte" och "jag ska riva stället" men det gick vägen. Han hotade att riva julgranen vilket sved lite grann eftersom jag nu mer vet hur jobbigt det e att fixa dom. När jag sedan sitter i hemmet så börjas det igen. En kille står utanför mitt i natten och rycker i dörren och bankar som fan. Efter kanske 10 min går jag ut för att vara Ninja. Gubben e helt borta och när jag frågar vars han ska säger han bara att han e ute och röker... OOOOKKKKK blir lite less så jag tvär ringer polisen via min Ninja telefon och förklarar att jag har ett fyllo och att jag e Ninja. Dom hinner inte dyka upp fören gubben helt plötslig står vid min dörr (han hade alltså nyckel) och efter ca 5 min har han fått sej upp till sista våningen. Nu står han och bankar på en dörr och plingar på. Jag iklär mej än en gång ninja rollen och går ut för att prata med honom. Han står nu mot en vägg i mörkret och säger inget. När jag frågar vars han ska in och om han har nyckel säger han -Det e lungt jag kommer snart in... följt av en sång (jag skojar inte!!!) killen börjar alltså sjunga !!! Jag väntar ett tag sedan ger jag upp och går in igen (där jag sitter nu) och efter ett tag verkade det som om han fick sej in endå. Har jag kanske gjort JESUS arg med allt snack om våld och sånt. Men en nija som jag måste ju ha fiender och jag antar att fyllon e en bra början innan man hittar en sån där nemisis som skrattar tungt och vill ta över världen med robotar eller nått (Fan det där lät lite som NINA)
It`s a dirty job, but someone got to do it !!!!
Peace out bitches

2 kommentarer:

J... sa...

Hahaha, du e så rolig min vän! =) Ställer du upp och ninjar dig för min skull om jag skulle behöva det nån gång åxå? Va du e bra! =)

Anonym sa...

jag har världens längsta snopp Erik !!

mvh patrik