onsdag, december 06, 2006

Borta med vinden

Jag hatar vintern, skellefteå och mitt liv... jag vill bara bort till en strand nånstanns!!! Men så efter ett tag så vänder det, när man e på den jävla stranden så vill man ju hem igen efter ett tag. Waynes var ikväll invaderat av hippies med dålig kroppshållning (typ som jag i centrum) min favvo var en tjej (läs tant) som prata så lågt att jag inte hörde ett enda ord av vad hon sa, men när jag hörde så dubbel kollade jag så jag hörde rätt beställning. Men det var åt helvete endå, en latte blev tre (hon blev arg för att jag gjort fel) trots att jag frågade henne om hon ville ha mer än en latte och sedan tog betallt. AAAAHHHH all hippies most die. Måste bort från denna stad ett tag innan jag tar kol på... ALLA
Och nu till dagen tips !
-Ät inte gul snö... eller nån snö som inte e vit överhuvudtaget!

1 kommentar:

Anonym sa...

Erik...du är väl trevlig mot gästerna?? Du vet ju att kunden har ALLTID rätt... =)