tisdag, oktober 31, 2006

Denna blogg handla inte om nått!!!!

Oj har inte bloggat på ett tag nu... men jag har inte haft så mycket vettigt att säga. Inte för att jag brukar ha det men just nu så finns det verkligen inget att säga. Har haft en lite längre träning svacka vilket suger pung... men efter en träning igår så känns det på topp igen. Sitter i min NYA lägenhet som bara har en säng, dator och ett jävligt grymmt köks bord... Div säga allt som kroppen behöver finns här i lägenheten. Jag har suttit en stund på waynes idag med Nina och snacka med annat löst folk. En sak som gör mej fundersam är vars allt jävla folk försvinner kl 4... från att ha varit fullt så vart det helt plötsligt lika tomt som i huvet på Bosse.
Kan jag ha missat något här?
Finns det kanske en sån där klubb som i den där Tom Cruise filmen Eyes wide.. något... som alla ska gå till efter 4?
Kanske har Bosse fixat en sån där fight club som alla vill vara på efter 4.... ohhhhh spoookey

1 kommentar:

FluffysFailure sa...

Helt appropå ingenting så verkar fighers-only ha gjort en faceplant, "temporarily unavailable".