onsdag, oktober 18, 2006

Ovanligt !!!!!

I en värld där mycket är ovanlig och konstigt känns det skönt att det finns Vanlig Vodka !!! Jag gissar att denna vodka riktar sej mot människor som sitter hemma och ser bingo-lotto på helgerna (även och dom tycker "gammla programmledare var bättre) för att sedan en gång varje halv år supa till lite grann och lämmna den vardagliga tristessen med enbart missonär ställingen och ett tråkigt jobb på skega. Vi andra som kanske tycker att fanta inte är det enda man kan blanda sprit med... Näää jag menar inte red bull din jävla hippie... vill nog ha något ovanligt här i livet som tex smaksatt sprit (vad dom hittar på nu för tiden ) och mer än en ställning i sänghalmen (jag kan bara en och halv... ring och tipsa vet ja)... men kom nu inte och bli för ovanlig och drick bara 60 % rom i shots glass av stål... (du vet vem du e din buse) näää utan var så där lagom ovanlig att du ibland faktiskt kan lyssna på P3 street... Va fan var jag nånstanns... den här bloggen har spårat ur helt ju !!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, meningsbyggnaden sprängdes då redan på rad två, typ...för att inte tala om kommatering och interpunktion. Det är tur att man fortfarande kommmer undan med "stream of consciousness"(inte riktigt säker på min stavning där...) och friheten att ordbajsa. Word dog!

Anonym sa...

jag har stånd