onsdag, oktober 04, 2006

Open the box !!!!!

Har inte haft mycket att säga på ett tag... (Men Erik du har ju alltid mycket att säga) Jo jag vet men på senare har jag inte haft det... har du problem med det? Nää tänkte det.
Har varit lagom sjuk senaste tiden i magsjuka vilket e ganska nytt för mej. Jag har aldrig riktigt fattat det där med att gå på toa när man har det (sist blev den en olycka i hallen... den sk "sladden") men denna gång hade jag mer rutin och spydde i en Slitz tidning. Ja jag vet det finns massa man kan säga efter man har spytt i en slitz men vi låter det vara osagt... Hade ju inte ens läst den klart!!! Har även lyckats höra vår tids bästa text författares nya album ! Jag menar självkart Basshunter och när jag säger att jag hört hela albumet ska du läsa "spolat igenom för att inte må så illa". Helt klart det sämsta jag hört!!!!
Så när jag öppnar lådan kommer jag inte hammna i ett helvete som har massa demoner som spikar i mitt huvud... näää jag kommer höra basshunters låt "jag älskar dej"

Inga kommentarer: