onsdag, oktober 25, 2006

Vintern e här !!!

Vintern är här och då e det bra att ha någon att hålla i handen så man inte blir ensam och kall. Som du ser på bilden så har jag och Nina jätte mysigt (nina har nya glasögon och jag har biffat till mej lite) Jag hatar vintern över allt annat och kan ibland inte komma på varför jag bor kvar i denna kalla stad... Jävla Nina. Något som vintern pajar är ens cardio träning !! Det är helt enkelt svårare att kondis träna när det e kallt... Man springer ju inte ute och det känns alltid jobbit att ta sej till gymmet i kylan. Man har en tendens att styrketräna mer under vintern och slarva lite mer med kosten. Detta är väl helt ok men man för ju inte börja om varje gång det blir sommar. Själv har jag haft en svaka eftersom jag varit sjuk och lite mer sjuk... men nu börjar det kännas på topp igen så snart e tightor tillbaka. Fest på lördag? ja visst

2 kommentarer:

Niniz sa...

Ja, jag måste ju använda mina nya brillor. Du är ju! Puss

Anonym sa...

http://www.sjukast.com/go/?id=3065