lördag, november 04, 2006

Va e det me dej !

I en värld full av keso och gammal kebab är det tur att det finns vissa saker man kan lita på. En av dom e att Nina har ångest på söndagar (ganska kul endå) och den andra e att folk e dumma i huvet. Va fan menar jag me de då (du e ju inte så smart du själv) ja du... inte fan e det många smarta personer ute på helgerna...Club 27 är ett underbart exempel (kommer till varför jag var där) Har finns alltså människor som på fullaste allvar tycker att e-type fortfarande e "the shit" och tror att om man e otrevlig med bartendern så får man bra drinkar... Varför jag var där? Jag hocka upp med boxnings danne och tyckte kanske att s8 skulle vara en bättre plats för två "toppen killar" ångra mej innan jag en komm in... men där var vi!!!! Ja om du undrar så e jag full som en gammal a-lagare när jag skriver det här... vad har det med saken att göra ?
En anna sak som e kul e att det har hänt igen... Näää jag har inte fått skoskav... jag har hittat en skräckfilm som jag inte sett än och har redan lyckats bygga upp den i mitt huvud (saw 3) min version e riktigt otrevlig och inne fattar mycket saker som krossar fötter och tvingar folk att se repriser av Dr Phil... undra om saw 3 e så otäck?
Jag är full så klaga inte på stavning och annat utan va nöjd att jag skriver något över huvudtaget

Inga kommentarer: