torsdag, oktober 12, 2006

Face hugger

Ahhh det ligger en face hugger utanför min lägenhet... Vet du inte vad en face hugger är din tomte? Ja då kan jag berätta att det e den där grejen som hoppar upp ur ägget i alien filmerna för att sedan springa omkring och se cool ut... Sorry att jag inte bloggat på ett tag Jag har haft annat för mej... Eller näää det har jag inte, jag har bara haft lite strul med att få min telefon att funka med datorn och alla vet ju att då kan man inte blogga för då kommer man ju aldrig att lägga upp nya bilder eller annat kul. Vad är nytt då? Massor e nytt... men ni för hålla er innan jag avslöjar allt för mycket... kan bli hur coolt som helst om allt går vägen (Oj va spännande det lät) Ny lägenhet har jag också, men jag är inte riktigt på plats än... bara delar av mina grejer är där... jag väntar fortfarande på en nice tappet innan jag hoppar in i mitt nya "place".
More to come bitches

2 kommentarer:

FluffysFailure sa...

http://www.vgcats.com/comics/images/040809.jpg

Niniz sa...

Hey. Blogga mer!!!!!!