onsdag, november 03, 2010

Vanita Berggren FTW !!!!

Har länge velat skriva om denna fantastiska varelse men inte vågat förklara mina känslor öppet. Nu läser jag dock att hon ska ge sej ut på en barturné och troligtvis tjäna mer än mej bakom baren... So here goes !!
Eftersom Vanita troligtvis googlar sitt eget namn så finns det stor chans att hon kommer läsa detta inlägg och av den orsaken har jag valt att skriva detta inlägg som ett öppet brev till henne.

Hej Vanita Berggren.
Du är utan tvekan min nya idol och jag tror du är mitt livs stora kärlek. Först försöker du dej på mitt yrke som bartender med ungefär samma framgång som min mamma hade haft i UFC i den alldeles underbara serien Bartenderskolan. Som om det inte räckte med att "bara" synas i en serie om människor med en samlad intelligens som en burk kålrötter så passar du på att slå på stort.
Från att hälla sprit lika exakt som Michael J. Fox på ett löpband så är du också med i Lyxfällan där du låter svenska folket följa med i ekonomins undre värld.
Med utgifter på 35000 i månaden och ingen inkomst är du numera the girl of my dreams...
Min kärlek till dej är stor även om du är lika bra på att sminka dej som jag är på kubb (håll käften Lisa). Att du sedan går ut i Aftonbladet och klagar på att folk behandlat dej som efterbliven visar bara mej att du är en tuff tjej.
Om jag hade varit med i en Serie som hette "Jag är totalt efterbliven och har ost mellan skinkorna" hade jag aldrig vågat klaga på att någon hade behandlat mej som en efterbliven kille med ost mellan skinkorna i Aftonbladet...
Paula Abdul hade rätt när hon skrev låten opposite attracts !!!
Du är min raka motsats förutom att vi båda kan sjunga refrängen till sexy bitch och jag frågar dej nu Vantia vill du gifta dej med mej och skaffa familj ?
Lämna ditt svar som en kommentar här på bloggen så bokar jag flyg imorgon och möter dej i Stockholm så vi kan ha mongo sex och lära oss vad olika grönsaker heter på Finska tillsammans.

MVH/ Ditt största Fan och framtida sexpartner ERIK

Obs: Jag kommer nu skriva Vanitas namn flera gånger på rad så det hamnar högt på google så ni behöver inte läsa mer av detta inlägg om ni nu inte gillar att läsa hennes namn flera gånger på rad som jag gör...

Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren , Vanita Berggren , Vanita Berggren , Vanita Berggren, Vanita Berggren ,Vanita Berggren , Vanita Berggren , Vanita Berggren , Vanita Berggren Vanita Berggren, Vanita Berggren , Vanita Berggren Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren, Vanita Berggren , Vanita Berggren, Vanita Berggren,Vanita Berggren, Vanita Berggren



4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart, helt fantastiskt! Helt klart min favoritblogg fastän den ser ut som stryk, men det är en del av charmen! :)

Björn sa...

Gissa vad som kommer på alla sökmotorer när jag söker på "Vanita Berggren"? hahaha

Anonym sa...

Lycka till Vanita och Erik

Anonym sa...

Du har för mycket fritid. Vem bryr sig om vad du tycker