tisdag, november 30, 2010

Årets viktigaste nyhet kommer från Skellefteå

Lina från Skellefteå är beroende av nässprej och Svenska mästare i att se halv kåt ut på bild.
Psykologen varnar... Ofta inkörsporten till tyngre beroenden !!!!

Nu till min fråga.
Vilka beroenden då?
Vem i helvete börjar med nässprey och nästa vecka är det crack och oskyddat sex med kameler som gäller ?

-Fan Börje ska vi dricka öl och spela x-box ikväll?
-Nej jag har börjat med nässprej och nästa vecka hade jag tänkt att börja med meth istället så jag har inte tid...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner Lina och tycker det är jävligt taskigt att hänga ut henne till en sådan text du skriver..

Anonym sa...

Jag tycker det är underbart roligt det du skrivit.

Går man ut i Aftonbladet med att man är beroende av nässpray och dessutom poserar i en klassisk "snyftbild" så får man nästan skylla sig själv.

Erik Marklund sa...

Jag är inte personlig vän med Lina men har många bekanta som är vän med henne. Det ända jag skriver negativt om henne är väl att hon ser små kåt ut på bild vilket jag nästan är beredd kalla en komplimang. Det jag skriver illa om är psykologens härliga uttalande... Eftersom detta legat på Aftonbladet.se en hel vecka så kan jag inte heller kalla det för att "lägga ut".
Dock vill jag understryka att jag verkligen inte menar något illa och det jag skriver faller under kategorin humor.
Men om du fortfarande tar illa upp kan jag rekommendera att du skaffar något som heter självdistans med en gnutta humor och sluta skriva Anonymt. Allt finns att köpa på IKEA för 499 kr