onsdag, mars 21, 2007

Kaffe i ske-å varje dag... Näää tänkte jag och satt mej i bilen och drog till umeå med den blonda saken.
Och det e då man kommer på vilka hem rutiner man har. Här hittar jag dåligt och när det var dax för mat visste ingen av oss vars det fanns bra käk. Det fick bli subway (mummms) vi ställer oss i kön och just när det är min tur kommer jag på att jag har ingen som helst aning hur man beställer eller hur det överhuvudtaget funkar på subway (Nina stääler sej bakom och fnissar). Jag dra på ett stort leende och ber tjejen hjälpa mej lite på traven... Just nu känner jag mej som det där jobbiga gästen på W´s som inte vet att vi har flera kaffe sorter... Jag ber henne välja vad hon tyvker är gott och hon fixar en riktigt fin sak med biff och grönsaker... Vad beställer Ninan ? Jo hon säger bara "jag tar samma" jävla safeare.... Gott som fan var det ialla fall och efter att blodsockret ligger på hyffsad nivå så drar vi på en shopping runda som slutar med att vi inte har köpt ett skit... Näää just det inget alls.
Nu e det kaffe dax tycker vi och vars tror ni vi hammna då? Jo deras Waynes...
Old habits die hard

1 kommentar:

Niniz sa...

Klart jag kör på safe. Vad hände med veckan????