tisdag, mars 27, 2007

Könbullar anyone?

Dax för lunch och vad skulle passa bättre än lite Könbullar på CK... Jag vet att dom kanske inte har dom bästa luncherna men nog trodde jag att dom hade lite bättre mat än sånt med kön i ! Sorry att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft mycket för mej. Inget speciellt bara massa jobb och träning ( I Like)...
På tal om våld och annat som jag gillar så kan jag bara kort skriva om en stor nyhet för dom som gillar sånt. UFC har köpt pride (nu e det på riktigt) så se fram imot en massa bra matcher i framtiden !!! Vi hörs

4 kommentarer:

FluffysFailure sa...

Nu finns det en teaser trailer av kampsportsgalan ´07 på kampsportsgalan.se

Anonym sa...

som dagt jag har ju sagt att ufc kommer att bli framtiden ,, har i thailand sa har det borjat ga riktigt bra ar i grymt bra form nu i condis kor igenom rondens latt nu ,, och har lart mej en del om clinch sparring och sack traning ..
att jag ar for stand i clinch och da betydder det att hela varan klubb bar det eftersom jag ar en av dom som slappnar av .. jag har sparras med ett proffs fran england och till viss del sa ar jag inte sa imponerad , efter som det kanns som om jag far in mycket jag ocksa .. annars sa ar det varmt som fan jag har fatt en ny tranare eftersom min har dragit till hongkong sa jag har kort med mit ett tag samt .. du vet kille som alltid var om kring din tranare som alltid log och sa he is may bichts !! har nu blevet min favvo tranare han har en skont stil och ar duktig att lara ut .. lite om thailand hoppas du har det bra hemma om inte jobbar ihjal dej ,, skot om dej

simongustavsson sa...

tjabba tjena hallå erik//simon "08" gustavsson

Anonym sa...

arrå allt är jätte bra här.
jobbar på som fan//simon