tisdag, mars 20, 2007

Äntligen över...

Det känns som lugnet efter stormen och som om någon lyft tio ton från min rygg...
Kampsportsgalan är över och till och med den petiga Erik är nöjd... Skulle jag se det på video (vilket jag kommer) som skulle jag nog vara missnöjd med mej själv. Jag tyckte galan flöt på bra men... ja nog kunde den varit bättre !!!! Långa pauser och visa stilar såg till att VALIUM inte behövdes. Men allt som allt en bra helg. Efterfesten blev en rolig sak på SOO SHIM där jag bjud på lite fråge sport och såg till att hälla i mej massa ÖL...
Sedan S8 för hela slanten, blev trevligt full och glömmde mitt kort i baren (fan måste hämta det) vaknade på söndagen med en huvudvärk som bara dom där jävla ekorrarna som bor i mitt huvud kunnat fixa... Jo och en annan sak ALLA ska se Hannibal Rising säj åt alla dina vänner att se den... flera gånger!!! "jätte" fin film med "jätte" fin handling och massa roligt... Den och Ghost rider e mina nya favvos... Toppen rullar!!!!

Bilder kommer senare

2 kommentarer:

FluffysFailure sa...

Hållet helt med angående kampsportsgalan, vill dessutom tillägga att Norrans artikel var positiv men ganska intetsägande. En bild på tamashigeri - hel ok, svärd är effektfullt och snyggt på bild, en bild på karatens tameshiwari - helt ok, ser snyggt ut på bild, och en bild på en Shootfighting arm-bar, hur fasen? Så många andra stilar gjorde rejäla shower och shooten får en bild på en arm-bar? Illa...

Linda sa...

Ni var grymma på galan, bra blandning av stil, humor och det oväntade. Helt klart bäst o då är jag ändå jutsuka och tyckte att Jutsu-showen var jäkligt bra!