onsdag, november 29, 2006

Tio köttbullar senare !!!!

Ikea skapades för att vi inte har nog mycket som kan gå åt helvete här i världen. Konceptet e att minska alla kostnader (typ service) så din soffa ska bli billig och instabil efter du byggt ihop den... För både du och jag vet att du inte kan !!! På bilden ser du mat kön på resturangen på Ikea... 40 minuter för tio köttbullar och en skit kaffe, men man kunde ju roa sej med att titta på gamm tanter som inte förstod hur kön "fungerade". På iKea finns det mycket och mest, men hälften e bara saker man inte behöver...
Men man handlar endå eftersom det e så billigt (va fan skulle jag med massa värme ljus till?)
Vissa saker e nästan grattis (glas och sånt) och vissa grejer e fan inte billiga (mattor och marijana) Så självkart köpte jag en matta för en halv års lön... och eftersom dom andra grejerna jag ville ha var slut på lagret så fick jag nöja mej med en matta och massa ljus (mysigt). Jag e inte arg eller bitter... Jag fick ju en matta, men ikea värkar ha en maskin som suger livsglädjen ur en så varje gång man kommer hem från detta ställe vill man bara försvinna och äta chips...

3 kommentarer:

J... sa...

MEH!? Ikea utan mig?? Sårad... Och värmeljusen kan du spara, och sen tända allihop den dan jag kommer och myser och ser nån kass film eller nåt med dig! Kommer sent glömma att du åkte till ikea utan mig...='(

Niniz sa...

IKEA e bäst!!!

J... sa...

ja gnugga det i mitt ansikte bara!!!