söndag, november 26, 2006

kebab baby

En lite grej som man kanske inte tänker på... men va i helvete e en figter????
Om man pratar med vår goda vän Danne från boxningen för man en annan bild av världen. En fighter kan förbereda sej för en match i tre månader... Det e alltså tre månader av träning som ska falla på plats under 15 min... Inte undra på att många skyller på att dom inte var MENTALT förberedda... Många sporter har matcher flera gånger i veckan (i lag eller nått), men det e det här jag gillar med en fighter!!! Han har fan inget att skylla på, det e bara han som kan göra något i ringen och ingen kan hjälpa honom... Jag avundas dom som gått match och dom som " steppat" upp i ringen... en dag ska även jag stå där!!! Men jag kommer aldrig stå där oförbered... Inte med dom jävlarna jag tränar med ( Ståhl, David och Lars) dom e onda o kommer aldrig låta mej slappna av ... Eller hur ???

1 kommentar:

J... sa...

hej gamla älskade vän! Inte för att jag fattar mkt av din blogg =), och inte för att jag förväntar dig att du ska läsa min lama lilla dagboksblogg...men jag lägger till dig ändå! Älskar ju dig, det räcker väl som anledning? =) Kram gamla vännen