onsdag, november 15, 2006



Livet e tungt för Erik just nu... tyngre än jag trodde möjligt! Men jag kan ialla fall presentera min guide till hur man smashar ikaea lampor. Först se till att du e så där lagom arg på allt så att du kommer i rätt Smasha stämning. Steg två är att hitta något som går att slå sånder samtidigt som du skriker något... Tex helvete... men vänta nu grejen måste kunna gå sönder ganska lätt och den får ju inte kosta mycket. Eftersom min lägenhet e full av nya grejer föll ikeas lampa skyar som offer för min vrede. Nu då till själva guiden!!! Grepppa skärmen med båda händerna och slit i varsin riktning (mummla något), slå lampan med höger hand så den hamnar liggande följt av en kraftig stampande rörelse som knäcker den och krossar alla lampor. Detta görs bäst under vrål och glöm för guds skull inte att ha skor på dej (glas du vet). Nu när lampan e helt krossad och din lägenhet e full av glas så känns allt mycket bättre... Eller näää !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Engelskan gick åt h-vete

Anonym sa...

Tur att du har en bästa kompis då som jobbar på en lampaffär och som kan hjälpa dig med ny belysning när den värsta ångesten lagt sig...
Och vi ska mysa någon dag, om du är snäll.. =)

Sofia sa...

Inte slå.. Skriv istället av dig ångesten.. Mycket bättre! Kram