fredag, augusti 04, 2006

Oj va kul... Där sitter jag på bio och ser superman returns (jag har redan sett den) och helt plötsligt börjar ståhl få en massa sms. Jag börjar störa mej på det riktigt mycket (man ska slå av telefonen, inte sätta den på ljud lös) och är just på väg att be ståhl stänga av den när han sträcker över den och jag ser att det är min bror som skriver att jag började jobba för tio minuter sen...
Fuck!!! det hade jag missat... så nu har alltså freja och nisse ringt david och han har lyckats spåra upp mej efter att ha ringt typ ALLA.
Ja vad gör man... jo eftersom att jag vet att det inte kommer folk först vid halv tolv så säger jag att jag kommer när filmen e klar (arbets moralen på topp).
Att sedan Freja hotade med att ta och krossa mej med en buss e ju en annan historia.
Torsdags träning igår... Var e ni alla ni som lovade att inte äta skräpmat?
Vi var dock endå tio pers som tränade, och dagen tema var mitts träning. Mitts, mitts och åter mitts! så idag har jag lite svårt att gå efter alla sparkar. jag har just nu kommit hem efter att ha legat på rovön igen. dock var vi bara där i ca 20 min eftersom att det började regna och åska.
Om ni undrar vem det e på bilden så kan jag medela att det e jag... och elden är från mina fötter som var så röda igår att jag kunde steka ägg på dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag var inte där för jag var död.
/Stalgrim