torsdag, augusti 24, 2006

Im a superhero!!!

Yes its true I am... A SUPERHERO.
I veckan ska jag jobba mycket (ja även jag gör det ibland) jag ska hinna med att vara bartender här och där och även jobba i kaffe branchen. PÅ detta ska jag även hinna träna och vara social med "den där tjejen".
Hur har det gått då? Om man frågar Nina så har väl den sista punkten kanske inte varit på topp om vi säger så. Ninis har varit förvisad till det mörka och onda stället där alla knarkare kommer ifrån (ja jag menar bureå) Hon har dessutom måstat spendera tid med den hyper aktiva kaffe och cola varelsen många valt att kalla sofia. Sofia ska ju numera sprida sin onska (läs stress) i uppsala... Hur fan ska detta sluta?
Ja vem fan ska se till att min Nina tuffar till sej?
Och vem ska köra iväg alla fulla killar på krogen som tycker Nina är "fair game"... Ja inte fan kommer det bli Nina inte... Hon kommer fortfarande bara att le och nicka lite sött...
Så nu utlysser jag en tävling om vem som ska bli Ninas nya "vapen dragare" det kommer bli en kamp på liv och död mitt på torget. Där den som kan dricka mest kaffe och avisa mest killar vinner. Ja just ja det var min vecka jag snacka... Öhhh massa jobb var det och inte så mycket annat kul...
Ha det bra bitches
Ps saknar dej Ninis

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde annars att det var just det som var en pojkväns uppgift, but hey, I might be wrong... =)

FluffysFailure sa...

Tjejer som ska vaktas är singeltjejer, har du inte sett "Bodyguard"? Det kan inte gå fel. Det finns ingen svartsjuk pojkvän som för tillfället råkar vara bättre beväpnad än en själv som lurar i skuggorna och bara väntar på att överfalla sin stiliga rival.

viktoria cederberg sa...

Duuu.. jag å NIna har ju bytt nummer nu. tihi. å jag e grym p å avvisa karlar, å dricka kaffe ejag helle rinte så dålig på: :)

viktoria cederberg sa...

MOahahahahhaaaa. full å glad! :)