tisdag, augusti 08, 2006

Update!!!!

No retreat no surrender!!!!
Ja ni jag har bara inte haft så mycket att skriva om på senare tid så...
Nu dax för en update... Johan Skålberg (min tränare) har godkänt vårt posters så nu e det bara iväg till tryckeriet med dom, så om ni ser mitt och davids fula ansikte så på stan så bli inte rädd. Johan är cokså med i nya numret av fighter med en artikell om kniv försvar och den fillipinska synen på kniv. MYCKET BRA !
Nu är vi i full gång med att förberade för nybörjare och det kommer bli mycket tuffare träning både för kali och muay thai. Nytt för denna gång är att vi har fina posters, ny hemsida (www.fighters-only.se ) och att vi nu kommer erbjuda folk att handla ALLT av oss.
ett paket för thai med hanskar och benskyd och ett för kali med hanskar benskydd och käppar.
Usch och fy vad kasst det gick för mej på träningen idag... fan det e bara att komma igen.

2 kommentarer:

FluffysFailure sa...

Det är dem som tror att de är perfekta som är oförmögna att lära sig. Personligen är jag väl övertygad om mina ofullkomligheter, nästan lika mycket som jag är av andras.

Niniz sa...

Näe!!