söndag, juli 01, 2007

To many tacos !!!!!

Ok dom senaste dagarna har min kost bestått av...
1:Tacos
2:Öl
3:Burgers
4:Mer tacos
5:massor mer öl
6:div efterrätter
7:ostkrokar
8:tacos
det hela tog ut sin rätt på lördag morgon, när jag efter lite funderande om jag skulle ta mitt eget liv med en stekspade för att slippa huvudvärken sedan kräktes fram till kl 17:30... wow va bra man kan må!!! Linda skickade en taxi vid 20:30 som hämtade mej och Nina till nästa fest och sedan gick det bara utför... Nu sitter jag här blek och naken med svullen mage och lite mindre pengar på mitt konto... Ja vad har vi lärt oss av detta då barn? Jo att vi e jävligt glada att stadsfesten och E-type bara är här en gång per år...
innan jag lämmnar er så kommer jag att dela med mej av e-types vishet iform av en textrad till "angels crying". Jag överlåter det till er där hemma att översätta det till svenska...

I've got all systems go nothing standing in my way
I should be far down the road but I'm not
Something's holding me back like a wild boar attack
and I've got you by my side but you're not

Inga kommentarer: