tisdag, juli 10, 2007


Sitter och tittar på kampsports galan som äntligen har kommit ut på en trevlig dvd. Jag måste säga att jag är mycket nöjd nu så här i efterhand men våra uppvisningar och kan stolt säga att våran kali-sikaran uppvisning var showens bästa (min åsikt... inte din) en annan sak som kanske störde mej lite var att jag fick äran att pryda många av våra posters och även dvd omslaget... Fin bild? Näää långt ifrån !!!! Jag fick även med en extra dvd med alla bilder som togs under galan (flera tusen) och då kunde jag även se alla bilder som togs på mej till omslaget... Alla och då menar jag ALLA var bättre än den dom valde...tränat hårt i flera veckor och dom tar bilden där jag ser ut som dumbo efter några hamburgare !!!! Fanns ju hur coola bilder som helt på mej... men näää vi tar fet bilden där jag ser ut som en gay ninja !!! Kommer skicka upp några bilder senare som blev riktigt trevliga när jag har tid... Annars då? Jo nu har jag bestämmt mej !!!! Blir inget mer,mindre eller massor. Dax att gå vidare mot nya utmaningar och satsa på det som känns viktigt i livet (Nina,träning och kebab... eget företag kanske?) Ha det bra alla där ute och kom ihåg att om man kastar granater på barnen får man extra poäng!!!

Vila i frid PELLE.
Tack för dom få stunder jag fick med dej.
Du var en sann fighter och jag kommer aldrig glömma dej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Med en närmare eftertanke på din kommentar i min blogg så känner jag att jag var helt fel ute. vet egentligen inte vart jag fick in the skys ifrån. men jag får ta på mig dumstruten ett par dagar!!
King om man kunde få se lite bilder på dig i action.

ha det bra mannen!!

/Kim