fredag, juli 13, 2007

Nedräkningen har börjat


Efter MYCKET och då menar jag MYCKET tänkande blev det till slut som dom flesta hade väntat sej... Jag orkade inte längre !!! Kommer jobba till i början av augusti och sedan blir det inget mer av denna soppa för mej. Tycker det är tråkigt att det skulle sluta så här för jag gillade det här jobbet till en början, men efter att ha gett det en stund så inser man att det håller inte på att bli bättre... DET BLIR BARA VÄRRE OCH VÄRRE !!!! Min kropp sa ifrån i veckan och nu blir det annat för mej... kanske man kan leva ett normalt liv helt plötsligt.

5 kommentarer:

viktoria cederberg sa...

Du höll ut längre än väntat... Bra jobbar grabben. :D

FluffysFailure sa...

Jag kör kundservice på Xzakt, beat that! Inte slitsamt direkt, men knappast drömyrket heller. Måste dock påpeka att det jobbet passar mig bättre än klockarhöjden - man är nog lite kontorsråtta djup inne i själen även fast det tar emot att skriva det...

Madeleine sa...

halle rmed vrickan.. vi andra gav upp efter en manad, medan Vissa! inte ens gav det ett forsok.. sa applad till dig.. a en liten till mej :D men nu kan vi ju antligen oppna varan espresso :D

Suss sa...

Grattis!

Håller med...det fanns betydligt bättre bilder.

Anonym sa...

jag vill ha din lever
mvh bulk